Sezon 2015
Liczba aktywności: | 36 | Spalone kalorie: | 45545 kcal |
Dystans: | 1959 km | Średni dystans: | 54.42 km |
Czas jazdy: | 78:37 h | Średni czas jazdy: | 2:11 h |
Prędkość maksymalna: | 61.55 km/h | Prędkość średnia: | 24.92 km/h |
Przewyższenia: | 11499 m | Maksymalna wysokość: | 425 m |
Podjazdy: | 321 km | Zjazdy: | 345 km |
Czas płynie, a Giant Boulder ciągle na posterunku. Jakoś nie mogę się zdecydować na wymianę tego roweru do zadań specjalnych,
czyli po prostu do morderczej, zimowej eksploatacji. Przed kolejnym, siódmym już sezonem, nie było żadnych istotnych zmian,
nie licząc wymiany opon na „pancerne” Continental Traffic oraz dętek na model z uszczelniaczem. Wszystko po to, aby przetrwać
w każdych warunkach.
Sezon 2014
Liczba aktywności: | 49 | Spalone kalorie: | 50711 kcal |
Dystans: | 2560 km | Średni dystans: | 52.25 km |
Czas jazdy: | 103:15 h | Średni czas jazdy: | 2:06 h |
Prędkość maksymalna: | 56.32 km/h | Prędkość średnia: | 24.79 km/h |
Przewyższenia: | 12451 m | Maksymalna wysokość: | 365 m |
Podjazdy: | 346 km | Zjazdy: | 377 km |
Przed sezonem 2014 rower nie przeszedł praktycznie żadnych modyfikacji w myśl powiedzenia „lepsze jest wrogiem dobrego”.
To już szósty sezon poczciwego Boulder'a.
Sezon 2013
Liczba aktywności: | 44 | Spalone kalorie: | 42318 kcal |
Dystans: | 2124 km | Średni dystans: | 48.28 km |
Czas jazdy: | 88:53 h | Średni czas jazdy: | 2:01 h |
Prędkość maksymalna: | 56.93 km/h | Prędkość średnia: | 23.90 km/h |
Przewyższenia: | 10789 m | Maksymalna wysokość: | 350 m |
Podjazdy: | 264 km | Zjazdy: | 306 km |
Na początku marca dokonałem drobnych modyfikacji. Pozbyłem się kiepskich kół, wymieniając je na własnoręcznie zbudowane koła
z obręczami Accent Pathfinder, piastami Shimano Deore, szprychami Sapim Race Black i nyplami Sapim Polyax.
Założyłem nowe opony Kenda SBE. Oprócz tego wymieniłem zaciski kół na KCNC, mostek kierownicy na Ritchey WCS 4 Axis,
sztycę na Ritchey WCS oraz pedały na Shimano PD-M770. Wymieniłem też koronki 14z i 16z w kasecie
Shimano CS-M770. Przegląd zakończyła rutynowa wymiana klocków hamulcowych oraz łańcucha.
Po przeglądzie technicznym i modyfikacjach w marcu 2013.
Po przeglądzie technicznym i modyfikacjach w marcu 2013.
Sezon 2012
Liczba aktywności: | 41 | Spalone kalorie: | 34444 kcal |
Dystans: | 1772 km | Średni dystans: | 43.21 km |
Czas jazdy: | 78:14 h | Średni czas jazdy: | 1:54 h |
Prędkość maksymalna: | 55.18 km/h | Prędkość średnia: | 22.65 km/h |
Przewyższenia: | 9371 m | Maksymalna wysokość: | 354 m |
Podjazdy: | 250 km | Zjazdy: | 278 km |
Tuż przed nowym rokiem wymieniłem opony i przednie oświetlenie. Cała reszta pozostała bez zmian.
W trakcie sezonu dokonałem jednak poważnych modyfikacji. Pod koniec sierpniu stwierdziłem, że przed zimą
powinienem wykonać przegląd techniczny. W jego trakcie sporo zmieniłem. Wykorzystałem całą grupę
Shimano Deore XT, która pozostała mi po kwietniowej przebudowie podstawowego roweru.
Wymieniłem więc przednią i tylną przerzutkę, korbę, kasetę, łańcuch, a nawet manetki. Zamontowałem
stery Ritchey Comp, wymieniłem amortyzator na Suntour XCR, założyłem nowy zacisk
sztycy Pro. W kołach pojawiły się nowe dętki Continental ze świeżym uszczelniaczem,
a w hamulcach nowe klocki Clarks CPS958. Wymieniłem linki i pancerze przerzutek na
Jagwire Ripcord. Wymieniłem linki, pancerze oraz „fajki” hamulców na Shimano XTR.
Delikatnie zmodyfikowałem ramę, ale tylko od strony graficznej, decydując się na zaklejenie szarych,
smutnych akcentów, czerwoną folią.
Po przeglądzie technicznym i modyfikacjach we wrześniu 2012.
Przed sezonem 2012.
Sezon 2011
Liczba aktywności: | 46 | Spalone kalorie: | 50628 kcal |
Dystans: | 2482 km | Średni dystans: | 53.96 km |
Czas jazdy: | 109:17 h | Średni czas jazdy: | 2:22 h |
Prędkość maksymalna: | 66.69 km/h | Prędkość średnia: | 22.71 km/h |
Przewyższenia: | 16703 m | Maksymalna wysokość: | 398 m |
Podjazdy: | 445 km | Zjazdy: | 489 km |
Na początku roku rower przeszedł kolejną modyfikację. Tym razem wymieniłem koła, kierownicę, mostek, sztycę oraz
siodło. W ten sposób z oryginalnej konfiguracji pozostała jedynie rama oraz amortyzator.
Sezon 2010
Liczba aktywności: | 42 | Spalone kalorie: | 42561 kcal |
Dystans: | 2150 km | Średni dystans: | 51.20 km |
Czas jazdy: | 100:33 h | Średni czas jazdy: | 2:23 h |
Prędkość maksymalna: | 69.34 km/h | Prędkość średnia: | 21.39 km/h |
Przewyższenia: | 16562 m | Maksymalna wysokość: | 461 m |
Podjazdy: | 406 km | Zjazdy: | 429 km |
Na początku roku wymieniłem cały osprzęt na Shimano Deore, a więc na nieco lepszy niż ten oryginalnie
zamontowany. Nie „szalałem”, bo budżet został mocno nadwyrężony budową
nowego roweru Giant XTC.
Przed sezonem 2010. Całkowicie wymieniony osprzęt.
Przed sezonem 2010.
Sezon 2009
Budżetowy rower, jeden z najniższych w ofercie Giant’a. Rower ten miał jedynie sprawdzić, czy jestem gotowy na zmianę
stylu życia. Gdybym nie złapał „cyklozy”, to pewnie rozstałbym się z nim bez żalu.
W tym roku nie korzystałem jeszcze z „wypasionego” licznika, więc statystyki nie obejmują tego okresu.
Przed sezonem 2009. Pierwsze zdjęcie zrobione telefonem komórkowym zaraz po zakupie.